تـــــــــــــــوأم روحــــــــــــــــى

: مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك لدخول المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه والمشاركه معنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

: مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك لدخول المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه والمشاركه معنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى منتديات توأم روحى

2 مشترك

تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر

sunset
    sunset
    Admin
    Admin

البلد : تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر Eg10

تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر Empty تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر

مُساهمة من طرف sunset الثلاثاء 15 أبريل 2008, 10:19 pm

اه بجد مش مصدقنى والله بجد وكمان هحكيلكم عليه
    ركزوا معايا بقي واعيرونى انتباهكم ربع ساعه كده
    متفكروش في حاجه غير اللى هقوله بس زى ما اتفقنا ده سر هشششششششششششش
    المشهد الاول
    البطله قاعده في جنينه الفيلا وواضح ان الجو كان حر قوى عشان كده كانت ؟؟؟؟؟ مانتوا فاهمين بقي Idea
    لالالا اوعوا تفهمونى غلط هى كانت محتفظه بكل هدومها بس جنبها على الارض
    بس الظاهر انها مكنتش مرتاحه في القاعده دى والغريب كمان ان المكان حوليها كان كله ميه!!!!!!!!!!!!!!
    المشهد الثانى
    البطله قامت ودخلت الحمام وقعدت على حرف البانيوا واستعد المصور والمخرخ وبطل الفيلم للتصوير
    وفجاءه البطله برده مش مرتاحه باين عليها الارهاق قوى وبرده الميه حوليها في كل حته !!!!!!!!!!!!!
    المشهد الثالث
    البطله خلاص تعبت وتعبت المخرج والبطل والمصور بس اخيرا اختارت مكان التصوير دخلت وقعدت على السرير واستعدوا للتصوير بس برده باين عليها الارهاق وتعبانه وبرده الميه حوليها في كل مكان
    المشهد الاخير
    هو فعلا الاخير مش في الفيلم بس لكن في حياتها كمان عارفين كانت تعبانه ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كانت بتحتضر affraid affraid
    اه والله مش مصدقنى كانت بتحتضر وعارفين الميه اللى حوليها كانت قيئ اه والله دى الحقيقه ورغم ارهاقها الشديد الا
    ان المخرج كان مصر على التصوير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلها مش انسانه
    فعلا هما بيعتبروهم كده بس للاسف البنت بتحس انها مالكه الكون وان مفيش غيرها على الارض بس الحقيقه انها ممكن تكون جسم حلو بس بالنسبه ليهم جسم من غير روح
    المصيبه الكبيره بقي
    دى هتقابل ربنا ازاى
    هتقوله ايه انتوا عارفين انه من مات على شيئ بعث عليه
    هتبعث على ايه دى بقي
    (عايزين تشوفوها انا حاطه الفديو بتاعها في المنتدى الاسلامى (ماتت وهى تمارس الرذيله

وده الرابط

https://toa2mro7y.forumakers.com/montada-f1/topic-t116.htm?highlight=%e3%c7%ca%ca+%e6%e5%ec
    ولولا حرصي على نظافه المنتدى كنت قدمته كله
    معلش طولت عليكم بس ياريت كلنا ندعى
    اللهم اجعل خير اعمالنا خوتيمها وخير ايامنا يوم ان نلقاك
    اللهم امين
    دموع المطر
    دموع المطر
    مشرف عام
    مشرف عام

المزاج : كوب شاهى بدون سكر
    البلد : تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر Ae10

تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر Empty رد: تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر

مُساهمة من طرف دموع المطر الخميس 16 يوليو 2009, 3:35 pm

اللهم اجعل خير اعمالنا خواتيمها
    وخير ايامنا يوم ان نلقاك
    مشكور احمد على الموضوع
    تقبل مرورى
    Question
    sunset
    sunset
    Admin
    Admin

البلد : تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر Eg10

تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر Empty رد: تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر

مُساهمة من طرف sunset الثلاثاء 21 يوليو 2009, 5:57 pm

تعااااااااااالوا هقولكم سر لاول مرة فى المنتديات العربيه انا شفت فيلم اباحى هشششششششش ده سر 27zj1

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 19 مايو 2024, 8:54 pm